reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Hnilicová

Monika Hnilicová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Monika. Mám vlasy po pás a potenciál! ;-) Rada píšem, hrám ochotnícke divadlo, ľúbim svoje tri mačky, aj keď jedna je agresívna, druhý šialený a tretí bez srsti. :-D Stále potrebujem niečo robiť. Okrem upratovania. Na stole mám síce neporiadok, ale ako vravel sám Einstein, "preplnený stôl je znakom preplnenej mysle" ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chcem žiť sama

Monika Hnilicová

Chcem žiť sama

Nie, nie som nijaký samotár. Práve naopak. Ale chcem žiť sama. Kľudne ku mne príďte na návštevu a ako v ruských románoch ostaňte na čaj aj dva týždne! Ste vítaní! Ale potom sa spakujte a choďte domov, pretože ja chcem žiť sama.

  • 13. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 930x
  • 15
Snežienka a Sneh

Monika Hnilicová

Snežienka a Sneh

Naivnú Snežienku zlomil prvý sneh. A toto je jej skutočný príbeh. Dialóg sklamania a monológ stratených nádejí. Jej osud pod snehom a smrť, pretože prestala veriť životu.

  • 17. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 238x
  • 0
Rodné mesto na Dunaji

Monika Hnilicová

Rodné mesto na Dunaji

Krátky humorný fejtón o tom, že naozaj milujem život a svoje rodné mesto na Dunaji.. ;-)

  • 17. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 298x
  • 0
Žaba a pes

Monika Hnilicová

Žaba a pes

Na konci tej dediny bol dom, ohradený silným dreveným plotom. Hnedej farby, ktorá sa tu i tam pretrhla , zošúpala do malých vyčnievajúcich plátkov, ktoré odkryli prirodzenosť svetlého dreva. Za tým plotom už nebolo nič. Malá mláčka napršanej vody, bažina prikrytá lesom.

  • 17. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 0
Honba za karmou

Monika Hnilicová

Honba za karmou

Napísala som svoj prvý článok a s patričnou, teda možno až nepatričnou hrdosťou som ho zavesila sem. Na oči všetkých. Vyšla som s kožou von na internetový trh a s malou dušičkou, ktorá mi ešte v stiahnutej koži ostala, som čakala, čo príde.

  • 16. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 754x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu